“Uzun illər öncə taksilərin məhz sarı rəngdə olmasının elmi əsası ilə bağlı oturuşmuş tədqiqatlar vardı. Yəni hansı rəngin daha tez gözə çarpması ilə bağlı araşdırmalar, sorğular və tədqiqatlar aparılaraq sarı rəngə üstünlük verilmişdi.Ona görə də dünyanın çox yerində taksilər sarıydı. İndi hökumət deyir ki, taksilər ağ və qırmızı olacaq . Görəsən hökumətin bu qərarı nəyə əsaslanıb?”
Bunu ekspert Osman Gündüz bildirib.
O. Gündüzün sözlərinə görə, əvvəllər taksilər küçədə göz müşahidəsi ilə axtarılırdı, ona görə ilk gözə çarpan rəngə-sarıya üstünlük verilirdi, indi isə əksəriyyət taksini telefonda arayır: “Belə olan halda isə sual yaranır ki, rəngə limit qoymağın mənası, elmi əsası görəsən nədir. Məsələn, nə üçün sarı və ya “badımcan” yox, məhz ağ və qırmızı rəng? AYNA bununla bağlı universitetlərlə, elmi tədqiqat institutları ilə birgə bir araşdırma aparıbmı? Xatırlayıram ki AzTU ölkə üzrə mobilliklə bağlı böyük bir tədqiqat aparmışdı . AYNA bu tip tədqiqatların nəticələrindən istifadə edibmi? Hələlik bu haqda heç bir rəsmi açıqlama yoxdur”.
Ekspert əlavə edib ki, “Taksi islahatları” ilə bağlı diqqətini cəlb edən digər bir məsələ taksidə salonun video çəkilişini aparan kameranın olması və bu datanın 1 ay ərzində saxlamaq imkanının olmasıdır: “Belə çıxır ki, adi taksi sürücülərində vətəndaşlarlarla, ictimai -siyasi xadimlərlə, məmurlarla, ailələrlə bağlı xeyli ictimai əhəmiyyət kəsb edən video məlumatlar da olacaq. Yəni taksilərdəki video registratorda xeyli qiymətli informasiyalar, nəhəng data toplanacaq. Taksi sürücüləri bundan sui-istifadə edəcəklərmi? Sabah bu videoların TikTok-a sızmayacağına təminat varmı? AYNA bununla bağlı nə düşünür ? Bu informasiyaların üçüncü tərəflərə verilməsinin məsuliyyəti taksi sürücülərinə izah olunmalı, onlara təlimlər keçirilməlidir. Görüləcək işlər çoxdur. AYNA minlərlə taksi sürücüsünün əlində olan nəhəng datanın təhlükəsizliyini necə qoruyacaq? Video registratorların kibertəhlükəsizlik məsələləri necə həll olunacaq? AYNA bunların öhdəsindən gələ biləcəkmi?”