ilinin çıxışı struktur islahatlarını anonsu kimi qiymətləndirilə bilər. İqtidara yaxınlığı ilə seçilən və hökumətin “mətbəx”inə bələd olan Q.Həsənquliyev AZAL-ın özəlləşdiriləcəyi nə işarə vurub.
Uzun müddətdir ki, AZAL-ın Cahangir Əsgərovdan alınması planda var. Deputat dəfələrlə bu QSC-dən şikayət edib, qiymətin bahalaşmasından narazılıq bildirib.
Ulus.Az xəbər verir ki, manatın ikinci və daha kəskin devalvasiyasından, neftin qiymətinin isə artıq 30- dolların da altına düşməsindən və Azərbaycanın gəlirlərinin misli görünməmiş şəkildə azalmasından sonra artıq hökumətdə də artıq bu məsələnin vacibliyini başa düşürlər.
Ona görə də istər AZAL-ın, istərsə də “Azərenerji”, “Azərsu”, “Azəristiliktəchizat”, “Azərişıq” kimi digər qapalı səhmdar cəmiyyətlərinin özəlləşdirilməyə çıxarılması tamamilə realdır.
AZAL-ın dövlət borcu ən yüksək QSC olduğunu da xatırladan mənbəmizin sözlərinə görə, bu qurumun hava nəqliyyatındakı inhisarçı mövqeləri Azərbaycanın dövlət büdcəsinə, ümumiyyətlə isə ölkə iqtisadiyyatına xeyli baha başa gəlir.
Yadınızdadırsa, ötən ilin sentyabrında hökumət “Azərbaycan Hava Yolları”nın borclarının əhəmiyyətli hissəsini silmişdi.
İllərdir AZAL-a ayrılan dövlət investisiyaları, subsidiyalar və başqa güzəştlərə baxmayaraq, yenə də onun borclarının xalqın boynuna – dövlət büdcəsinə yüklənilməsinə heç bir məntiqi izah tapmaq mümkün deyil.
Digər tərəfdən, AZAL-ın inhisarçı şirkət olması Azərbaycanda təyyarə biletlərinin baha olmasını şərtləndirən ən mühüm amillərdən biridir.
Bu isə ölkəmizin xarici turistlər üçün cəlbediciliyini ciddi şəkildə azaldır. Bütün bunları ümumiləşdirdikdə AZAL-ın özəlləşdirilməytə çıxarılması qaçılmaz görünür.